Auktion 8/5
Auktion 8/5
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.mopedum.se/auktion1.html <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Fanns ju några tänkbara bågar men priserna på dom man är sugen på blir nog för dyra ändå.

/ Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Ja, det var ju en liten bit att åka.pangerva skrev:Det var som h.....e
Men i Nynäshamn...............
Fanns ju några tänkbara bågar men priserna på dom man är sugen på blir nog för dyra ändå.

/ Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Synd att det var så långt bort. Blev sugen på 2-3 stycken.
När jag läser om Mopedum blir jag faktiskt mycket förvånad att de i framtiden kommer att stycka och sälja delar från mopeder. Museum bevarar och restaurerar. <!-- </EdIndex> --></div>
När jag läser om Mopedum blir jag faktiskt mycket förvånad att de i framtiden kommer att stycka och sälja delar från mopeder. Museum bevarar och restaurerar. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Blä, rackarns mördare.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Nä, usch. Stod det det ?Raketsport skrev: När jag läser om Mopedum blir jag faktiskt mycket förvånad att de i framtiden kommer att stycka och sälja delar från mopeder. Museum bevarar och restaurerar.
Blä, rackarns mördare.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För att citera texten på två olika ställen på hemsidan:
"Lördagen den 8/5 2010 och lördagen den 22/5 2010 säljer vi ut veteranmopeder som inte passar in i våra samlingar, men som är för fina för att demonteras till reservdelar."
"I angränsande lokaler byggs en verkstad där vi demonterar och renoverar veteranmopeder.
För den riktigt mopedintresserade kommer att finnas försäljning av nya och begagnade veteranmopeddelar från ett lager som för närvarande består av mer än 300 veteranmopeder, 200 motorer och många ton nya och begagnade delar." <!-- </EdIndex> --></div>
"Lördagen den 8/5 2010 och lördagen den 22/5 2010 säljer vi ut veteranmopeder som inte passar in i våra samlingar, men som är för fina för att demonteras till reservdelar."
"I angränsande lokaler byggs en verkstad där vi demonterar och renoverar veteranmopeder.
För den riktigt mopedintresserade kommer att finnas försäljning av nya och begagnade veteranmopeddelar från ett lager som för närvarande består av mer än 300 veteranmopeder, 200 motorer och många ton nya och begagnade delar." <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
/Kuli... <!-- </EdIndex> --></div>
"för fina för att" betyder väl ändå att dom INTE ska demonteras ?Raketsport skrev:För att citera texten på två olika ställen på hemsidan:
/Kuli... <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->säkert många fina objekt som kommer att försvinna då..
:fainted:
men ett typiskt sätt att tjäna så mycket pengar som möjligt..
<!-- </EdIndex> --></div>

men ett typiskt sätt att tjäna så mycket pengar som möjligt..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Ok, Jo det är ju tråkigt om de skall hålla på så.
Raketsport skrev:
För att citera texten på två olika ställen på hemsidan:
För den riktigt mopedintresserade kommer att finnas försäljning av nya och begagnade veteranmopeddelar från ett lager som för närvarande består av mer än 300 veteranmopeder, 200 motorer och många ton nya och begagnade delar."
Ok, Jo det är ju tråkigt om de skall hålla på så.