screen shot windows
he he ja det vore något sen så slipper jag stödhjulmusköchrister skrev:i med en gilera motor
äää va fan man kör ju stummis så nä ingen fjädring den där går fint utan o är lika snabb som en cykel. men sugen att kasta på en Sachs motorHSE skrev:Men du borde bygga en strömlinje formad kaross till den därOch fjädring bak i alla fall, jag byggde något liknande när jag var grabb och bakhjuls fjädringen gjorde stor skillnad, fram fick jag inte riktigt till det. Försökte med fast framaxel och fjädrar modell T Ford men med spiralfjädrar i stället, men det blev inte riktigt bra.
ää han är bara sur att han inte fick en cykelbil när han var liten ..har hört att han bara lekte med dockor när han var liten o det var ju typ i gårmusköchrister skrev:har du ångvält?
Nej tyvärr. Men hyr med glädje en för Tures skullmusköchrister skrev:har du ångvält?
Voodoo Larstture skrev:ää han är bara sur att han inte fick en cykelbil när han var liten ..har hört att han bara lekte med dockor när han var liten o det var ju typ i gårmusköchrister skrev:har du ångvält?