HSE skrev:Beställt en deckare på Engelska från Bokus så när paketet andlände öppnade jag glatt. Men det blev en överraskning Inte direkt vad jag beställt, en närmare koll visade att mitt namn och adress stod på paketet men lappen inuti var till en Greger i Storuman... Ringde Bokus och de skulle skicka rätt bok till mig, antar att Greger också blev förvånad när han öppnade sitt paket
DSCN5512.JPG
.
En bok om moparbilar är väl väl så kul läsning. eller?
HSE skrev:Beställt en deckare på Engelska från Bokus så när paketet andlände öppnade jag glatt. Men det blev en överraskning Inte direkt vad jag beställt, en närmare koll visade att mitt namn och adress stod på paketet men lappen inuti var till en Greger i Storuman... Ringde Bokus och de skulle skicka rätt bok till mig, antar att Greger också blev förvånad när han öppnade sitt paket
DSCN5512.JPG
.
En bok om moparbilar är väl väl så kul läsning. eller?
Japp, men frågan är om Greger är lika glad över Dead in the Dark
250-300:- i femkronor och resten i enkronor, summa kardemumma: 529SEK.
Mynten har legat i en papperskorg i garaget i 4½år, trodde dock aldrig det skulle vara såpass. Plockade ur en näve med tiokronors mynt för de går ju många år till.
Jag kan inte tänka mig att en samlare avyttrar en sådan men gissar att en så ovanlig modell i det där skicket hamnar på 25-30 tusen. Om man skulle få för sig att renovera upp ett skabbigt objekt till det där skicket så blir den knappast billigare än så.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Raketsport skrev:Den sporten blir nog inte till salu förrän det är dags för vår dödsbo-auktion
Har sju raketer till men de behöver omvårdnad och får ses som objekt.
Hmmm, jo... misstänkte nåt sånt
Missade att köpa en sådan för några år sen och grämer mig än...
Förstår det. Inte lätt att hitta dessa i gott skick. Denna moped ägdes av en mycket god vän till Mona som avled i cancer, hennes man vill då att vi skulle få överta den för en billig slant då hon hade önskat det. Detta är anledningen till att vi aldrig säljer just denna blå sport.