man blir sugen men priset tar emot!

Tips, frågor och allmänt snack.
NiklasHögberg

man blir sugen men priset tar emot!

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vart sugen på denna då den finns här i stan. men priset tar att emot en del. annars va den ju ganska fin denna cykeln!

http://www.blocket.se/varmland/Aldre_damcykel_26503868.htm?ca=7&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Exakt en sån har "jag" fast den blev stulen och misshandlad :cry: Men vi hittade den, Lite nya grejer så blir den som ny 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så billig var den ju inte direkt........ sålde en som var mycket finare och äldre på en cykelauktion för 1800, kan man få ner den i pris så går det väl an <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ne inte e den billig precis. men den va fin tycker jag. men men cykel e väl inte riktigt min grej även om de kan va bra o ha en hoj ibland! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den var väldigt fräsch, men dyr. Jag förstår ändå att de kostar för de går i stort sett aldrig sönder.
Halva byn (lätt överdrift) cyklar runt på gamla hojar liknade skick, men ingen vill sälja. Det är ju skrotcyklar för dom som inte är värda något. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm skicket va de som locka mig. men plånboken säger nej. tur e väl de kan ja tro! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jämför vad en cykel kostar i dag och kvaliten. Fast det fattas lite luft längst ner i bakhjulet <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo inte fel en riktig kultcykel.. 8) kunde nog ha tänkt mig ha den men priset säger ju ifrån...blev inte mycket kvar i plånboken efter räkningarna denna gång :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar