Var på Julbord på mitt gamla jobb, roligt att träffa de gamla arbetskamraterna Kommit en del nya ansikten men fortfarande är jag välkänd där, kom fortfarande en som missat avtackningen för 5 år sedan och trodde jag fortfarande jobbade kvar. Har man jobbat på ett ställe i 20 år så blir man väl en inventarie som man tar för givet
Tillbringat dagen på vårdcentralen och sedan akuten med frugan, hon har fått problem med en tå och det visade sig att hon hade skyhögt blodtryck också. Så hon skall tillbaka igen till morgonen, ser ut som hon åker på att ta blodförtunnande framöver
Var gammal redan när jag fick den på sextiotalet, så jag har ingen aning om fabrikat eller ålder. Av plasthandtaget att döma så är den från tidigt femtiotal?
HSE skrev:Var gammal redan när jag fick den på sextiotalet, så jag har ingen aning om fabrikat eller ålder. Av plasthandtaget att döma så är den från tidigt femtiotal?
Va kostar den? Glaset har gått sönder på den som ja har på min Cadillac..
HSE skrev:Var gammal redan när jag fick den på sextiotalet, så jag har ingen aning om fabrikat eller ålder. Av plasthandtaget att döma så är den från tidigt femtiotal?
På Tradera har man ju sett div. modeller för 200-500:- beroende på skick.
Finns en del på eBay också förstås men en del startar sina auktioner rätt högt och lägger ut samma gång på gång.
Gick det bra på Juldagsrundan förresten? Fanns en tanke att kika förbi vid målgång men tiden rann i från mig. :/
Blev årets sista tur med Scanian iaf. https://www.facebook.com/patrik.uggla.5 ... 826170909/" onclick="window.open(this.href);return false; <-- Går bra att titta på även utan att man har eller är inloggad på Facebook.
Problemet är att glödtråden i lampan (Sealed Beam) är trasig så den fungera inte i dagsläget. Annars släpper jag den för en hundring men så tillkommer ju frakt...
Problemet är att glödtråden i lampan (Sealed Beam) är trasig så den fungera inte i dagsläget. Annars släpper jag den för en hundring men så tillkommer ju frakt...
Ja köper den gärna, pma kontouppgifter å kostnad så för ja över pengar.