<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Går det att hitta en längre backspegel än de som de vanliga moppefirmorna säljer? Min nuvarande saknar ju praktisk funktion iom att den är så kort. Vill minnas att de var längre då det begav sig, eller är det bara jag som vuxit så att jag numera täcker alla synvinklar?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köp en sån som man sätter fast i änden på styret. alltså den skruvas fast i själva röret med en expanderhistoria. Har själv en såda å det är perfekt. Vet ej om dom finns i Sverige men dom finns absolut på tex e-bay i tyskland. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.kjtools.se/ säljer dom backspeglarna som man sätter i styrändan funkar klockrent och är snygg <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->finns tyvärr ingen backspegel som både klarar att vara snygg, och ge möjlighet att se något bakåt 119kg (muskler givetvis) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gör som Lasse i Uppsala, han polerade en golfklubba som han hade till backspegel. Skaftet birde ju räcka. <!-- </EdIndex> --></div>