<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min undran är ju vem på Bing-fabriken som kom på den smarta ide'n att placera det på samma sida som gashandaget på Moppen? :pinocchio:
eller var det tänkt gashandtaget skulle sitta på vänstersida på sachs.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu var det inte någon på bing-frabriken som hadde tänkt att det skulle bli ett juserbart utan en smart svernsk långt senare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu kör man ju Raketaremed kåpor (behöver ju nästan aldrig justera iof.) men tex på Puch mfl är det ju på rätt sida vid finjustering tänkte jag , min åsikt är, kör man orginal får man just. ofta, hyfsat trimmat sällan/aldrig.. <!-- </EdIndex> --></div>
fixa ett sk semester gashandtag då kan man ställa på fullt och
släppa gasen å justera munstycket. ett råd glöm inte att titta föröver
under tiden. jag lyssna enbart på motorn vid ett tillfälle å vurpa utå helv
på indian hojjar satt gasen på vänster för att snutarna skulle kunna skjuta med höger för kännedom
kondensatorn skrev:
ett råd glöm inte att titta föröver
under tiden. jag lyssna enbart på motorn vid ett tillfälle å vurpa utå helv
.
Jag åkte på magen över en motorhuv när jag ställde in munstycket.
Jag tittade ner en kort stund och då var det en bil som körde ut nosen där jag skulle åka
Tur att man var 15 då och lite mer srtyktålig
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan ju va på de viset att ställbart munstycke uppfanns efter förgasarns konstruktionsår. dom skall ju egentligen ha fast munstycke! eller e ja ute på fel spår! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När det gäller munstycksjustering så måste jag ju lägga in den här
bilden som jag tog i Kungälv på cylinderloppet 2009:
/ Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.