Fredag igen i morgon..... Vad gör ni i helgen?
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
men det är ju gott att du kan låna en mc om andan faller på
.
Vad händer i helgen då?jo var med kompisen till Skövde och hämtade hans nyköpta Cheva stepsidepickup från 1950 så vi kan komma med stil till moperallyna.,kan säga att det blev riktigt spännande ett par gånger på hemfärde på grund av LITE glapp i framvagnen och det blåste.Det såg ut som att föraren hade en ganska hög promillehalt,men hem kom vi och framvagnen skall fixas snarast
<!-- </EdIndex> --></div>
Visst är det så Raketaren hus hem och övriga intressen måste ju få plats det med,men det är ju alltid lite sorgligt när man måste sälja något i garagetRaketaren skrev:*2takt68* jo det blir nog försäljning av motorcykeln, lite vemodigt förstås, men man hinner inte va med på allthar ju mitt hus som behöver omvårdnad, en husvagn att dra omkring i sommar
en SAAB 95 kombi att rädda livet på
och alla moppeprojekt, träffar, rallyn utställningar med moppeklubben moonshine så tiden räcker som inte riktigt till för MC-åkningen, men finns ju en HD-mc på mitt jobbatt låna om andan faller på nån helg

Vad händer i helgen då?jo var med kompisen till Skövde och hämtade hans nyköpta Cheva stepsidepickup från 1950 så vi kan komma med stil till moperallyna.,kan säga att det blev riktigt spännande ett par gånger på hemfärde på grund av LITE glapp i framvagnen och det blåste.Det såg ut som att föraren hade en ganska hög promillehalt,men hem kom vi och framvagnen skall fixas snarast

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det blev ju en tur till Hörnefors raketbas i lördags, tack för kaffet Mona å Jossan, blev ju en del moppesnack och studiebesök i moppeverkstan
sedan begav man sig till ö-vik på en trevlig fest med en hel del snack musik och några öl oxå 
söndagen blir det nog lite moppemek, städning å biltvätt hatar vägsalt va fanken ska man drälla ut den skiten för

söndagen blir det nog lite moppemek, städning å biltvätt hatar vägsalt va fanken ska man drälla ut den skiten för

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he känner jag dig rätt esso så kommer den nog att gå som en raket snart
blir nåt på raketrallyt då eller?

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snart Låååångfredag, vad gör ni nu i påsk då?
Själv ska jag å frugan till nån som bjuder på mat å fria bärs i morgon fredag..
Kan bli en tung lördag
men man får väl hoppas att den inte blir lika lång som fredagen 
Söndag ska jag åka några mil å hämta en Puck är det tänkt.. <!-- </EdIndex> --></div>
Själv ska jag å frugan till nån som bjuder på mat å fria bärs i morgon fredag..

Kan bli en tung lördag

Söndag ska jag åka några mil å hämta en Puck är det tänkt.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir en tur till fränsta nu över påsken..
en får väl hålla ögonen öppna vem vet de kanske finns moppar där med

-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skall på middag imorgon te min sambos farmor.(Där min Fiat står) blir nog ut i garaget där lite efter maten o plocka ur generatorn. den skall få nya kol e tanken! annars blir påsken lugn vill ja lova. ingen alkohol för min del! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bytt förgasare och ställt tändningen på min Amazonkombi. Sen har jag jämnat till makadam där jag ska gjuta en platta till mitt utbygge av huset nästa vecka. Vidare i helgen blir att bygga vidare på hönshuset när tid finns och såklart ut o sladda lite med Komaren mellan varven. Tja sen finns det massor av andra saker som borde göras men
man e ju ledig. <!-- </EdIndex> --></div>