övrigt
Re: övrigt
Nej den har jag inte sett. Är inte så förtjust i filmer med övernaturliga fenomen eller skräckfilmer. Jag har kanske för dålig fantasi och för strikt tänkande för att kunna leva mig in i dem eller vad det kan bero på. Men jag gillar att se på filmer och det finns mycket att välja på t.ex. på Netflix. Har du tillgång till Netflix?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Nej tyvärr .men.jag har hyr filmer.jag har dvd
Inom många yrken körs det enbart med monologer
Dom lyssnar ej på kunderna/patienterna ?marklundt skrev:Inom många yrken körs det enbart med monologer
Det tar 4 timmar mopeda i 45km\h enkel väg från skellefteå till umeå med moped,tur och retur tar det 8 timmar köra i 45km\h med moped med en yamaha dt50r som är standard (original).
13,4 e4 och 13,7 väg 364 till umeåmarklundt skrev:Det tar 4 timmar mopeda i 45km\h enkel väg från skellefteå till umeå med moped,tur och retur tar det 8 timmar köra i 45km\h med moped med en yamaha dt50r som är standard (original).
Till malå är det 12,4mil enkel väg.
Till svansele i ac är det 65km enkel väg.
Till norsjö är det 8mil kortaste vägen och längsta 9mil enkel väg.marklundt skrev:Till svansele i ac är det 65km enkel väg.
Räknat från skellefteåmarklundt skrev:Till norsjö är det 8mil kortaste vägen och längsta 9mil enkel väg.marklundt skrev:Till svansele i ac är det 65km enkel väg.
Till boliden är det 31km från skellefteå .marklundt skrev:Räknat från skellefteåmarklundt skrev:Till norsjö är det 8mil kortaste vägen och längsta 9mil enkel väg.marklundt skrev:Till svansele i ac är det 65km enkel väg.
Till svansele är det 13mil tur och retur från skellefteå i västerbotten.
Har besökt min bror i dag i svansele,det blev ett kort besök för jag frös
Om du trodde det var varmt i dag så skulle du ha varit här och kört moped 13mil i dag på dessa breddgrader ?