övrigt
Re: övrigt
Klimatet kan bero på polvändningen ?
Det är val i år och jag röstar ej ,nya mopeder och nya problem och nya sopor ,batteriberg och syrasjöar ,vad är det för miljö med det ?
Den jag kör har inte ens nåt batteri .men.på e10 kan den komma ner till miljö klass 5 eller 6 ?
År 2125 kanske det finns bara el-drivet
Har sluppit krocka med renar och fåglar p.g av att jag kör 2-taktare
Det är 2-takts ljudet som påkallar friren&fågelväg för mej när jag kör bastuträskvägen
Det fixar ej eu-moped scooter ,vad jag vet ,eu-moped scooter blir man fort less på
Det är ej samma ljud på en eu-moped scooter som på en växlad eu-moped
Hur jag gör 2025,jo jag slutar köra moped p.g av MP ,s fossilstopp och säger upp mej på jobbet .
+att jag klipper körkortetmarklundt skrev:Hur jag gör 2025,jo jag slutar köra moped p.g av MP ,s fossilstopp och säger upp mej på jobbet .
Slutgiltigt blir det som jag tar fram saxen och klipper mitt körkortmarklundt skrev:+att jag klipper körkortetmarklundt skrev:Hur jag gör 2025,jo jag slutar köra moped p.g av MP ,s fossilstopp och säger upp mej på jobbet .
Sommaren 2025 fyller jag 62årmarklundt skrev:Nyår 2025 är jag 61år gammal
Har tröttnat och låtit papperstuggen ta mitt röstkort
Du behöver inte vara orolig för att bensinen försvinner. Den kommer att finnas långt efter att vi har dragit gräsmattan över huvudet.
Det som sker är att de kommer att säljas fler och fler elfordon efterhand. Men det finns miljarder bensindrivna fordon och redskap som måste hållas igång.
Det som sker är att de kommer att säljas fler och fler elfordon efterhand. Men det finns miljarder bensindrivna fordon och redskap som måste hållas igång.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018