marklundt skrev:Jag makulerar hellre körkortet än kör el-drivet
Varför då? Det är sällan fel att följa med i utvecklingen och elfordon kommer att komma starkt framöver med stora fördelar.
Lite längre fram när det finns högpresterande och kostnadseffektiva elfordon kommer det att påverka värdet på äldre bensindrivna fordon i mycket hög grad. Det är likadant redan nu. De flesta tonåringarna är inte det minsta sugna på äldre moppar och hojar, som representerar något föråldrat för dem. Vi är säkert likadana och ett exempel på det är det är låg efterfrågan och priser på 1-petare även om de är okey och historiskt intressanta för sin tids design och teknik.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
+att el enduro EU mopeder finns inte och det är för långa avstånd här uppe för el drivna mopeder samt att jag har ej lust att vänta en halvtimma på el tankning varje gång jag ska tanka el och så är el mopeder inga skönheter precis och så är jag ej ekonomiskt rik precis så jag blir nog stationär 2025 nyår
Man kan se avgaspluggen från utsidan på drac,en liksom blindröret på den förutom att man hör att den är pluggad på ljudet ,el mopeder drar säkert till sig åskväder ?
Kör ju en landsvägs reggad EU moped enduro och p.g av enduro däcken ,det finns inga m/s däck till drac,en ,enduro däck ger bra grepp på snö och is ,får man sladd gäller det vara snabb parera och frikoppla