<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->8) Kristallkronor och stöveltorkar i all ära när man äntligen får se
en skymt av ett jäkligt intressant objekt - vill ha en noggrann bildserie
på denna ultimata moped
Ställ gärna rexen i bakgrunden så alla moppelovers får sig en flukt me <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska fixa några bilder till på bilen och mustangen som nu har fått nya hjul och ny lackad ram.
Men är det nån som vet hur jag ska få fram rätt färg kod till tanken jag har googlat men inte hittat nått. <!-- </EdIndex> --></div>
Så här ser Mustangen ut nu nu är det bara att vänta på lite delar,Albins plast raket i bakgrunden vore kul om man skulle kunna köra om honom i sommar men det blir nog svårt.
En bild på div andra moppar som väntar på en genom gång
Den här DBS moppen köpte jag av en granne i sommras skulle bara ha haft tag i ett bak hjul
En bild på min DKW som jag har i vårt extra rum jag tror Marie säger att den ska ut minst en gång i veckan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det nån som har tips på hur man kan fixa gängorna på fram gaffeln,det kommer ju nån gaffel på tradera lite då och då men dom blir ju alltid så dyra.
Jag skrotade en gammalcykel i veckan och det var samma gäng men den var alldeles för kort. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Själv har jag funderat på om man kan lösa ett dylikt problem med en lång genomgående bult eller gängstång + diverse distanser o brickor.. Dra ihop skiten genom hela styrhuvudet om du fattar hur jag tänker. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skarva röret sätt ett mindre rör inuti . sedan de nya från cykeln utan på och borra 3 hål på den svetsa hålen och runt röret klart <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade ju tänkt skarva röret men cykel gängorna är ju för korta,ska åka till lernia och kolla om dom inte kan gänga en rörbit åt mig. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle behöva fräscha till E-typens gängor.... Kolla med cykelreparatören här i Hörnefors och hojta till åt vårat håll om han har grejerna. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag åkte ner till en verkstad här i byn för att göra ett nytt rör till framgaffeln,efter lite moppe snack så visade sig att gubben som har verkstan hade en skoterett stående.Den har stått i massor av år men med lite ny bensin så startade den,så nu har jag en igen men den kommer inte att renoveras bra göras till kör dugligt skick. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->va fräck anton, dom är ju skittuffa i den färgen...grattis till nytillskottet...hör av dig till mig om du säljer den nån gång <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du får fråga Marie nån gång när jag inte är hemma så får du säkert köpa den,hon vart ju inte direkt glad när jag kom hem med en moppe till <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till nya Skoteretten. Den där var ju lite finare än den förra...som jag bytte åt mig <!-- </EdIndex> --></div>