övrigt
Re: övrigt
Kör aldrig i annat än långbyxor och helst gul varseljacka även sommartid ,handskar och helst arbetsskor även sommartid ,vill inte ha hudcancer och andra skador och sjukdomar
Tar g- krafterna på allvar i trafiken efter tidigare trafikolyckor i trafiken ,har botat början på kallbrand med hetvatten tidigare
Har aldrig kört i kortbyxor och använder jämt jacka numera och handskar samt helst arbets skor med stålhetta när jag kör i trafiken
Hjälmen ger inte bara skydd utan även värme ,på vintern använder jag en huva inne i hjälmen för extra värme när jag kör i trafiken
Vid kallare väderlek blir det täckbyxor på vid kallare än minus 11 grader ,använder sommarhjälm med extra foder i och motocross glasögon och gul vinterjacka med fleasjacka i och tumvantar blir varmt och bra vid minus 11 och kallare speciellt med trelagers jackormarklundt skrev:Hjälmen ger inte bara skydd utan även värme ,på vintern använder jag en huva inne i hjälmen för extra värme när jag kör i trafiken

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
I helgen har drac,en fått stå ,det blir kallt i natt ,drac,en blir svårstartad på måndag morgon
Googla på vindavkylningmarklundt skrev:Vad räknas då ?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Det är fläckvis halkit här i stan ,ska goggla på vindavkylning ,spann med bakhjulet på hem vägen 

Ska du köra eu- moped scooter nu så bör du ha dubbdäck på eu- moped scootern ,jag laddade ner vindavkylningsfilerna
Har varit ut och kört ,nu har drac,en rullat 574mil ,26mil kvar till 600mila servicen
Har enduro däck så jag behöver inga dubbdäck
Drac 50 rmt har ett lugnt motor register ,har kört till docktorn och Erikslid tur och retur samt varit och handlatmarklundt skrev:Har enduro däck så jag behöver inga dubbdäck
Drac 50 rmt acelerar långsamt och har ett brett motor register