övrigt
Re: övrigt
Eller får jag ta 209kg och väga 109kg som förare med elva kuggs framdrev på riejun ? Dåligt på matematik ?
Riejun ska ha 98oktan .men. Får 95oktan och där har jag orsaken till att riejun gör hela 55km/h i pluggat skick. 95 oktan tänder lättare än 98oktan. Tankar flytande trim direkt via pump på mackarna .ett litet trimkryphål i lagen så att säga.bränsle räknas ej till trim enligt lagen .kör på knackar bensin så att riejun låter som en diesel tracktor i upp till 55km/h i trafiken .95 oktan är både billigare och gör att riejun går bättre och snabbare samt förbränner bättre än 98oktan +att motorn blir snabbare varm när det är kallt ute i trafiken och tjärnar pengar samtidigt på det .95oktan är ju cirka 3kr billigare än 98oktan .har jag fel ? Flera fördelar få nackdelar med detta .
Dom vita avgaserna är ånga från riejuns avgasrör p.g etanolet i bensinen .producera lågtryck är skoj via EU moped riejun. 

Doppa startnyckeln i 2-taktsolja om den kärvar .bättre än låsolja ? Har prövat det
Avråder från okq8:s förstör det själv mackar .

Såg i instruktions boken att riejun skulle ha 98oktan .men.den går bara bättre på 95oktan än 98oktan så jag fortsätter med 95oktan trotts allt .på 95oktan gör ju riejun + 54km/h och på 98oktan bara max 45km/h . eran åsikt ?

Vad gör du på dagarna när du jobbar Tord?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Gör skruvpåsar (mvk) bland annat och ibland antennfästen till husvagnar .
Har varit ut och fyllt på 2-taktsolja i dag och det snöar ute och det är minus cirka en grad kallt .har doppat startnyckeln i hel syntetisk 2-taktsolja för att den inte ska kärva i låset på riejun . några problem med x.r ?
Jag får köra EU moped riejun i samma hastighet som travhästar =45km/h .några problem med ex.r ? Nu smälter första snön bort .