övrigt
Re: övrigt
Hitler var drömmare mot slutet av andra världskriget .mars har jag alltid trott är bara en frystorkad planet .
I morgon har jag tänkt ta ut EU mopeden och palla upp den och prov starta den om det går ?
Det finns fler drömmare tydligen .el fordon spinner bara på snö och is
Hinner bara ge gas på el fordon på två hjul så ligger en med el EU mopeden över en och sprattlar på snö och is trotts metall dubb på däcken . det är för hög verkningsgrad på dom säger jag ju .
Det är en felaktig uppfattning. Jag är lika intresserad av äldre bensindrivna fordon som ny och kommande teknik som t.ex. elfordon.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Varför kan inte alla samexistera i trafiken det vore trevligare i trafiken ? Läste om en i Skellefteå som fick sin moped beslagtagen för skojs skull i dag
Är det ens bevisat att det är vi som rår för klimatet . det finns ju en x faktor som kan rå för klimatet . en värmeperiod och vulkanutbrott t.ex. det finns ju en super vulkan i USA som håller på vakna och en på vita Island i norra nya Zeeland ?
Det är svårt plugga vulkaner för då blir vår planet en tryckkokare istället
Säkraste EU mopeden är en off road / enduro vid skyfall på sommaren då vägen på kort tid kan bli en flod eller en sjö helt plötsligt gäller även vid åskhagelskurar då hela floder av hagel flyter omkring på vägen eller vad tycker du ?
Jag håller med.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Bra.har varit ut på morgonen och prov startat EU mopeden och pallat upp den där jag har den så nu står den inte i vatten längre när det blir minusgrader ute .
Har just sett ett krocktest videos på YouTube med en EU moped bil . har ingenstans parkera en sådan + att jag vill inte hamna i rullstol eller på bårhuset som lik ?
Det vore ju enbart trist om och när alla körde samma sort och enbart el drivet eller hur ? Trabant syndromet ?
NASA kan ha fel om 1994 kW och då kan vi få dubbla månar runt jorden istället ?