Varnar än en gång!
Varnar än en gång!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gjort om mitt misstag att smaka öl och samtidigt titta på tradera i garaget.
Förra gången blev det en konstig elmoped och nu blev det en rysk plastmoppe som heter Zid Pilot 50, 3.5hk.
Funderar på att övergå till sockerdricka. <!-- </EdIndex> --></div>
Förra gången blev det en konstig elmoped och nu blev det en rysk plastmoppe som heter Zid Pilot 50, 3.5hk.
Funderar på att övergå till sockerdricka. <!-- </EdIndex> --></div>
- alf-johan
- Forumsponsor
Re: Varnar än en gång!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jutte, Inte så illa, den såg faktiskt, lite intressant ut, men ok fundera på sockerdricka i alla fall :cowboy_smile: <!-- </EdIndex> --></div>jutte skrev:Gjort om mitt misstag att smaka öl och samtidigt titta på tradera i garaget.
Funderar på att övergå till sockerdricka.
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
<!-- </EdIndex> --></div>
nej nej, det är ju fredagsnöjet, en pilsner till varjre pryl man blir överbjuden på..................................många pilsner blirejutte skrev:Gjort om mitt misstag att smaka öl och samtidigt titta på tradera i garaget.

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo många gånger har man suttit å darrat på budfingret å tvekat in i sista sekund sen bara händer det :embaressed: sist blev det en trike! En sån där partner med med två hjul bak som tar hur mkt plats som helst hmm.
dessutom har jag redan haft en sån (avataren...) <!-- </EdIndex> --></div>

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Prova att installera alkollås på datorn.jutte skrev:Gjort om mitt misstag att smaka öl och samtidigt titta på tradera i garaget.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
- pangerva
- Forumsponsor
<!-- </EdIndex> --></div>
Inte för mig men det är ju så individuellt att jag måste be dig prova själv.Hasse skrev:Aha, de blir alltså inga impulsköp av selvarossa

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60