
Än så länge vet jag inte om den går att få igång eller om den är helt kronslut, men motorn känns glappfri och fin och växlarna klickar också i som de skall.
Så här såg den ut. Helt oemotståndlig alltså.

Den var inte värst mycket bättre i en annan vinkel. Mycket rost och goa grejor.

Jag beslöt mig för att plocka loss lite småprylar för att blästra dem på jobbet. Ramen den fick stanna hemma.
En delrenovering, om man säger så...

Sådär ja! Mycket bättre på en gång. Tyvärr var tändningslåset sönderbrutet och glappigt men jag har skickat efter ett nytt från Germanien.

Sadeln var också bortom all räddning (och dessutom stor och ful) men en modifierad kinasadel gjorde jobbet. Avsmalnad och vinklad.

Idag fick jag blästrat vaggan och en massa stag och grejor, polerat upp bakhjulet och målat vita fält på tanken.
Kicken tillverkade jag igår.

Sen har jag inte hunnit göra mer, men när tändningslåset, förgasaren och texten till tanken kommer så återkommer jag. Det är möjligen inte någon här som har ett avgassystem och/eller skärmstag över?

Ja jag vet, baklampan måste bli mindre...