Väldigt confus, tidigare så har jag haft olika IP-Nr. då jag varit på jobb & olika anslutningar. Nu sista året har jag
nästan bra logga in via min Fiberanslutning som har ett fast IP-Nr. Hmmm varför i hela världen spärras det från min bästa dator hemma..på samma IP-Nr.????
Då jag kan logga in hemma på samma IP-Nr. som är bannat med gamla datorer typ VIN.7, LapTop mm flera datorer funkar det hemma.
Det jag gjort rensat alla kakor, manuellt tagit bort allt jag kan om Raketsport inlogg mm. Rensat i systemregistret se bild...här ska ingen peta & mixa om dom ej vet vad de gör...***ler***
.
Nu funkar det igen..om det jag gjort hjälpte vet jag ej 100%. Men en sök på mitt IP-Nr. så finns jag i Stockholm just nu...??? Hört att man kan kapa IP-Nr. Inga fel i Ehetshanteraren...
.
Kan detta ha hänt mig...

..Kört samma WIN.10 Home nu snart 2 år, Blev lite fel vid första skulle installation fick bara Home Verionen efter update när flytta min
SSD-120Gb med WIN.10_Pro får mitt
GigaByte B250-FINTECH till ett beg.
ASUS Z390-F GAMINGHDisken till min nya dator Home....
.
Det funkar nu...igen ide å grotta & lägga tid på sånt som funkar. Man kan lägga ner tid tills ögonen blöder.........å ändå ej vara säker på felet.
Förstår problem med alla spam....drit/skit/baja mm....Bombar mig dagligen då sen jag fick fiber anslutning.
Har datorn nästa på slagen 90%..med fast speed...en HACKERS dröm...

..Kan tilläga gått på G.III utbildning programering A+B & Webbdisigne.