Det var det värsta jag varit med om... Helt plötsligt utan förklaring så kan jag logga in på forumet igen!
Vet inte exakt men var väll närmare ett år sen jag helt plötsligt inte kunde logga in längre, och varje gång jag försökt sen så har sidan bara hängt sig varje gång så jag inte kunnat logga in. Nu helt plötsligt funkar det!
Har inte hänt mycket med mina futtiga mopedprojekt "sen sist" tror jag, men kan ju uppdatera det lilla som skett nu i alla fall
Skruvat lite med en tidig Fuchs påhängsmotor och en Fram-King med Victoria MS50 motor men det är nog typ allt...
Råkade ramla in i en tråkig depressiv cykel som inte vill släppa riktigt och har sen inte haft orken att ta tag i något helt enkelt. Är skittråkigt men så fort man får lite sug efter att skruva på nån gammal manick så slutar det alltid med att man står och stirrar i luften och undrar vad det är för mening med det. Så därför har inte mycket hänt. Men nu har jag ju möjligheter att ställa frågor när jag behöver hjälp i alla fall
Känns skönt att kunna logga in igen i alla fall, även om det kanske är en minus för forumets del...