Någon från skåne?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
vihan

Någon från skåne?

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skapar den här tråden för höra ifall här är några skåningar som håller till på den här sidan? 8)
Har endast sett någon enstaka och vi har Östra-Grevie loppet här nere med många deltagar så någonstans på något forum borde lite mopedister här nere ifrån finnas:)

mvh victor <!-- </EdIndex> --></div>
lasslo
Kontakt:

Inlägg av lasslo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är från skåne, men jag är inte värst aktiv här. Läser mest :)

Ska försöka hinna få tid att måla och skruva ihop moppen innan Östra grevie rallyt, men jag har några andra luftkylda farkoster som kräver en del tid :) <!-- </EdIndex> --></div>
Dbs panter, tufft 70tals stuk..
Andra gamla fordon med kylflänsar...
c.impala

Inlägg av c.impala »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är också Skåning ,inte heller så aktiv när det gäller inlägg men tycker det är ett trevligt forum att kolla runt på .Även om ja sålde min crescent förra veckan och bara har puchar nu :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Bengt

skåning förfan

Inlägg av Bengt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart man är skåning .Det är det högsta man kan bli :lol: :lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej titta på kartan skåning är det lägsta man kan bli mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>
amazonsport

Inlägg av amazonsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->1 gaung skaoneng allti skaoneng. :D

Jo då jag med minsann. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Re: skåning förfan

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Bengt skrev:Klart man är skåning .Det är det högsta man kan bli :lol: :lol: :lol: :lol:
Skåne ligger ju längst ner, på skalan.
Ja jag menar när man tittar på en karta med en viss skala.
Då hittar ju jag alltid Skåne längst ner. Är det någon annan som hittar Skåne högst upp?
Om man håller kartan, eller jordgloben också för den delen, upp och ner så hamnar ju visserligen Skåne högst upp, ja sett ur svensk synvinkel alltså, men all text blir ju fel.
Skulle man då ställa sig på huvudet för att kunna läsa så kommer ju Skåne längst ner i alla fall.
Nej Skåne är längst ner hur man än vänder och vrider på saken.
staff_gemini-1.gif staff_italiamac_fastidioso.gif slider_anon.gif :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Bengt skrev:Klart man är skåning .Det är det högsta man kan bli :lol: :lol: :lol: :lol:
Jag trodde det var kung, fast det kanske man bara är 22_yikes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

pangerva skrev:
Skåne ligger ju längst ner, på skalan.
Ja jag menar när man tittar på en karta med en viss skala.
Då hittar ju jag alltid Skåne längst ner. Är det någon annan som hittar Skåne högst upp?
Om man håller kartan, eller jordgloben också för den delen, upp och ner så hamnar ju visserligen Skåne högst upp, ja sett ur svensk synvinkel alltså, men all text blir ju fel.
Skulle man då ställa sig på huvudet för att kunna läsa så kommer ju Skåne längst ner i alla fall.
Nej Skåne är längst ner hur man än vänder och vrider på saken.
staff_gemini-1.gif staff_italiamac_fastidioso.gif slider_anon.gif :sorry:

Skåningar tycker väll att alla som bor på andra sidan av Hallands åsen är fusklappar! sen om man kommer lite granna över stockholm är man en riktig lappjävel. :lol:

Nerrå men min mamma bor i Helsingborg om det räknas? :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är precis som jag sagt. Är man lägre än Hallandsåsen kan man ju inte vara högst. :lol:

PS. Högsta berget i Skåne är Söderåsen 212 möh. Då slår man ju iofs Blekinge men det är ju samma sak som Skåne ändå. DS. slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Bengt

Skoj

Inlägg av Bengt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var visst ond tå jag trampade på.Det var skånsk skämt. :D :lol: :lol: :!: :!: :!: <!-- </EdIndex> --></div>
sister ray

Inlägg av sister ray »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En styck skåning till här på forumet. Eller egentligen bleking, men malmöit sen sex, sju år tillbaka. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Re: Skoj

Inlägg av pangerva »

Bengt skrev:Det var visst ond tå jag trampade på.Det var skånsk skämt. :D :lol: :lol: :!: :!: :!:
Precis som mina Göteborgsskämt/trakasserier :lol: :lol: :lol:

Inga onda tår här inte, man har väl stålex :D <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Skriv svar