Pv Tank

Användarens profilbild
NRoos

Pv Tank

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej! Efter att jag har upptäckt att min tank är helt rostig och att det inte är lönt att lägga ner så mycket arbete på den så söker jag en bättre. Jag söker en som helst är i närheten så jag slipper längre fraktsträckor. Ni får gärna tipsa om ni vet av någon som kan tänkas ha en. :) <!-- </EdIndex> --></div>
amazonsport

Inlägg av amazonsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om jag inte minns fel så har jag en nästan ny tank liggande. Kan vara helt ny också men minns inte. Fast jag bor i Skåne och det är ju en bit iväg till Umeå.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så den är rostfri med andra ord. Har den varit förvarad torrt och har alla öppningar varit igentäppta? Om den är så pass fräsch att den knappt är använd och att den är helt rostfri så kan jag tänka mig att få den skickad om det inte kostar allt för mycket. Vad hade du tänkt dig för pris på den då? <!-- </EdIndex> --></div>
amazonsport

Inlägg av amazonsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den är fin på utsidan utan underredsmassa men har varit monterad och det rasslar lite av skräp och kanske ytrost i den. Den har legat på en hylla i många år utan tilltäppta hål. Sorry att jag lurades.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen fara, tur att du svarade så jag kan söka vidare. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar