Hur fasen ska man orka ta sig dit till den tiden?

Nej för en vanlig pissnisse (läs tjänsteman) får det räcka med att vara där vid 8-tiden då man har nån timmes resväg.

Kommer inget emellan ska jag alltså vara där den 24/4

Hej !pangerva skrev:
Öppnar för allmänheten 07:00 !!!
Hur fasen ska man orka ta sig dit till den tiden?
Nej för en vanlig pissnisse (läs tjänsteman) får det räcka med att vara där vid 8-tiden då man har nån timmes resväg.
Kommer inget emellan ska jag alltså vara där den 24/4![]()
Helt klart värd ett besök!Leone skrev:Tack igen! Får jag någon att skjutsa mig så kommer jag dit jag med, hörde många som pratade om denna marknad när jag var uppe på Bakamo, skulle vara bättre och större
Om du sätter på dig en röd stjärngossemössa så ser jag att det är duJanneHagnell skrev:Jepp, detta evenemang konkurrerar ALLTID med min svärfars födelsedag så det får bli marknad på morgonen och kalas på eftermiddagen.
Jag hade bara en vit så det fick vara, då...pangerva skrev:Om du sätter på dig en röd stjärngossemössa så ser jag att det är duJanneHagnell skrev:Jepp, detta evenemang konkurrerar ALLTID med min svärfars födelsedag så det får bli marknad på morgonen och kalas på eftermiddagen.själv kör jag med neutral toppluva.
ja den var klart värd sitt prisRaketsport skrev:Härliga bilder!! Jag flyttar inlägget till foto nu så kan läsare hitta igen dom lättare.
Jag hade nog slagit till på Crescenten...