Kom och tänka på en polare för 40år sen ringde -fan min morbror har blivit jordgubbe, vi måste rensa radhuset på ett dygn. Han var 4år äldre än mig så hade ju bil dvs en van, fy fan vad moped och lättviktare, vi körde 3 fulla vaner och ändå lämna massa. Blev en riktig hög på farsans tomt. Han tog 2 moppar typ 50tal som satt ihop resten var denna jätte hög var mitt problem, farsan dömde ej hårt efter jag övertygat om den fina affären och han drog jätte- byggpress över högen.
2v senare hade jag byggt 7st körbara moppar vilket jag sålde alla efter racat dem lite och andra i plugget var avis att man hade massa moppar sen blev man moppe dealer och tjäna bra på det

Farsan var fan imponerad ändå.
Sen alla verktyg, verktygsbord mm bara åkte i container för hans päron bara vill få det gjort för sålt radhuset, rök mycket gamla 98 den dagen.
Har grejer kvar än ifrån det vilket är lustigt ändå, man hade ej vett att fota den högen med särskilt Husqvarna man hade, fota för 40år sen var ej saken då. Det underbara men det glada 80talet när 95% av svenska folket skulle slänga ut allt pre 80talet.
Tur att man ej var som alla andra, fanns ej många hårdrockare heller som man var haha

1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....