En riktig boardtracker Harley
Re: En riktig boardtracker Harley
IPA är över lag rätt hemskt. 

Hemma efter en vecka i Danmark och Roskilde festivalen. Ja Ipa kan vara riktigt nasty, finns goda men inget man köper så
Kolla Peashootern och min nödlösning för få den att stå stabilare, ja det funka...

1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Var lagom less på nödlösning. Hade inte direkt råd men var tvunget att köpa en mini lyft istället.

Ska "bara" monteras ihop och användas, öskar mer tid. Men om 2,5v då ska mycket hinnas med för Semester i 4v 
Nu slår det stopp i allt. Drog jävla jätte Pepsi kyl 300m för 3 dagar sen, blev slut som artist, men sen värre och sen kom snoret.
Fan Covid, just nu jävla danskar osv. Kul födelsedag för 17 som blir 18 imorgon, och tjohejet för han på Lördag. Var är SG, han är gömd för Covid nivå.
Dagen efter kom den jävla torr hostan, värre och värre. Första dagen funka alkohol, andra dagen tills nu paracetamål supreme. Fan Covid, just nu jävla danskar osv. Kul födelsedag för 17 som blir 18 imorgon, och tjohejet för han på Lördag. Var är SG, han är gömd för Covid nivå.
Efter slag igår, föll lusten för lite Harley Peashooter. Så med lite återställande roa mig nya mini lyften
Ja nu står Peashootern bättre. Kom fram till, med att jag måste ha tag på ett 21" lillsida hjul, Xl framhjulet är ej optimalt.

Kunde inte riktigt ge mig med original bakhjul. Nu när man kan göra saker för fina mini lyft.
Men är totalt omöjligt, sen när jag höll på att man ser ju att den är breddad i bak, för väldigt länge sen.
Sen upptäcker man på svindyra original bakhjulet att axel är fasad för sitta fast i ramklyckan med, och sen bultar längst ut.1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Har nu semester och då massa saker göras.
Har grisat runt med tankar med stenar osv, ska spola rent dem sen med bensin på riktigt. Men då för lack så börja jakt på tank dekaler rätt för 1926. Tyvärr finns inte nåt likande i Sverige och ska man ta en duktig stripare och måla lär ej bli gratis, så EBay gäller dvs inte gratis.
Finns ju men inget under minst 1500kr och sen ska hem ju dvs minst dubbla, och 3000kr betalar jag ej. Så dyker det upp för 450kr på aktion och man bevakar för få ihop minst 1500kr. Var köp nu för 150 dollars dvs man trodde ingen skulle ta det, men självklart körde nån det. SG svär för sig själv. Jakten går vidare...
Har grisat runt med tankar med stenar osv, ska spola rent dem sen med bensin på riktigt. Men då för lack så börja jakt på tank dekaler rätt för 1926. Tyvärr finns inte nåt likande i Sverige och ska man ta en duktig stripare och måla lär ej bli gratis, så EBay gäller dvs inte gratis.
Finns ju men inget under minst 1500kr och sen ska hem ju dvs minst dubbla, och 3000kr betalar jag ej. Så dyker det upp för 450kr på aktion och man bevakar för få ihop minst 1500kr. Var köp nu för 150 dollars dvs man trodde ingen skulle ta det, men självklart körde nån det. SG svär för sig själv. Jakten går vidare...
Jag har ett helt "sticker set" med tankdekaler och de två små dekalerna som ska sitta på batterilådan.
Är du intresserad kan jag ta en bild i början på nästa vecka.
Själv håller jag på med förberedelser för på Römö Motorfestival om 14 dagar. Planen var att åka Indian Scout men med två trasiga växellådor så sket det sig. Det fick bli plan B, en Excelsior Super X från -30.
Är du intresserad kan jag ta en bild i början på nästa vecka.
Själv håller jag på med förberedelser för på Römö Motorfestival om 14 dagar. Planen var att åka Indian Scout men med två trasiga växellådor så sket det sig. Det fick bli plan B, en Excelsior Super X från -30.
Ja hellre än köpa i Usa, Skickar dig ett meddelande om det. Blir inget Römö för översvämning dränkt och stukad 1925 Harley JD och min 750 sida 
Ser ut som du har trevlig bil med?

Ser ut som du har trevlig bil med?
Efter kämpat med bil som inte går V70, fick man förstärkt av mången öl, inspiration för Peashooter. Bakhjulet som någon i historien breddat för just DL.

Efter har drgglat av sig vatten i månader och min enfald att all vatten är väck, icke så, hänger på bakhjul nöjt, snurrar och vatten dvs wtf 
Va fan blev 2 av samma bild igen
Igår och idag har jag hållit på med rengöring av de dränkta tankarna till Min Harley Peashooter. drog bort allt jag kunde för få så mycket rum att göra rent och få ut ytrost mm. Fy fan vad jag fick ut saker, rost flagor osv, blev mycket mycket på golvet.
Av det jag hade i efter översvämningen, hitta man inget, inte heller oljan jag gned in sidorna med. Visst har det säkert bundit ihop saker som kom ut. Ikväll eller imorgon ska jag gå en rond till med gamla diskborstar och piprensare. Har ej 10000kr typ att köpa nya, kommer ha 2 filter tills bensin ej har saker i sig eller oljesida heller för den delen. Fortsättning följer...1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Var man på Peashootern igen och bakhjuls gate, DL bakhjulet sitter ju så bra. Bakhjulet som rinit i snart ett år. Snurra på bakhjulet och, och mången varv, nä har ej dräglat klart än
Däcket måste av, vilket det ej kommer överleva. Fine med ny slang men ville verkligen ha hederligt däck inte nytt.

Efter hållit på med tank saneringar, skulle man köpa hederlig thinner för rengöra och och innan lackering. Men det går ju ej köpa. Har de förbjudit det? Nu är det bara förtunning och det står det thinner på men är fan inte riktig thinner utan förtunning. Har aldrig använt förtunning för rengöring ever.
Skulle inte förvåna mig, allt bra försvinner.
Sist jag köpte tog jag hos en som lackar bilar, han hade tvätttinner, lite billigare köpte kanske en halv dunk 12 liter, mins inte vad jag betalade men har kvar än sen jag lacka Volvo F4an.
Inte va det så dyrt I alla fall.
Sist jag köpte tog jag hos en som lackar bilar, han hade tvätttinner, lite billigare köpte kanske en halv dunk 12 liter, mins inte vad jag betalade men har kvar än sen jag lacka Volvo F4an.
Inte va det så dyrt I alla fall.
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!