Stummis II

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
ESGEE

Re: Stummis II

Inlägg av ESGEE »

Kan vara opraktiskt utan framskärm, men kan ju se bra ut och man kan få lida pinn för ballt :D
1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Monarspeed

Inlägg av Monarspeed »

Det kompenserades ju för redan tidigt. Med rocketstyre torkar det snabbt upp i armhålorna om det skulle skvätta upp lite mistick_yes.gif
Trots att det inte blev en Sachsmotor blev det ännu en riktigt najs custommoppe slider_score.gif
Blir spännande att se hur det blir med Zundappkåpan på också 22_yikes.gif
Det är aldrig för sent att ge upp!
Användarens profilbild
ESGEE

Inlägg av ESGEE »

Haha aphäng för snabb tork. har för mycket mc mässigt utan de kör man inte när det regnar :D
Användarens profilbild
Tompe

Inlägg av Tompe »

Du fick till denna MCB 1237 stummis riktigt bra, och tillägger att denna denna modellen fetstummis är min favorit om man skall ha lite kul med custom bygge och byta ut tanken som du gjort mm mm
Original har dom 16"s hjul, men på din får det plats 18-19" fram då du bytt framgaffel, och om du vill piffa till den ytterligare med lite HD/Indian stuk, litet bakhjul, stort framhjul med en kortad skärm :wink:
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

Tompe skrev: 18 nov 2024, 13:05 Du fick till denna MCB 1237 stummis riktigt bra, och tillägger att denna denna modellen fetstummis är min favorit om man skall ha lite kul med custom bygge och byta ut tanken som du gjort mm mm
Original har dom 16"s hjul, men på din får det plats 18-19" fram då du bytt framgaffel, och om du vill piffa till den ytterligare med lite HD/Indian stuk, litet bakhjul, stort framhjul med en kortad skärm :wink:
Det är ganska förskräckligt, men jag har inte kvar den. Eller ja det i sig är ju inte så förskräckligt men vad som hände med den sen. Jag sålde den med andra hjul och utan motor till en kille som skulle ha en bakdel till sin flaka. Han tänkte inte använda mer än själva bakdelen på ramen. :lol:
Användarens profilbild
ESGEE

Inlägg av ESGEE »

Så det kan bli ibland...
Skriv svar