sm 50

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oh boy vilka godbitar :drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
carl76
Inlägg: 1010
Blev medlem: 12 sep 2009, 23:00
Ort: Söderköping

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja ett är iallafall säkert en jäkligt snygg moped!! <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en 125cc cylinder till dem crossarna i hyllorna! :wink: Ska monteras på någon oskyldig moppe i framtiden. Ska omfodras till 90cc. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Jag har en 125cc cylinder till dem crossarna i hyllorna! :wink: Ska monteras på någon oskyldig moppe i framtiden. Ska omfodrad till 90cc.
Det vill jag gärna följa, om du kör ingång någon tråd om det. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:
Rexxy skrev:Jag har en 125cc cylinder till dem crossarna i hyllorna! :wink: Ska monteras på någon oskyldig moppe i framtiden. Ska omfodrad till 90cc.
Det vill jag gärna följa, om du kör ingång någon tråd om det.
Det kommer nog ta en LÅNG tid innan jag kommer dit. Just nu är det min F50GLX som ska göras iordning. Men jag kan göra en tråd när det är aktuellt. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
bodda
Inlägg: 563
Blev medlem: 30 jul 2008, 23:00
Ort: linköping

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en 125 :cry2: <!-- </EdIndex> --></div>
mcb1293
Inlägg: 16
Blev medlem: 25 jan 2010, 00:00
Ort: Hisingen

Inlägg av mcb1293 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åkte Cylinderloppet utanför Kungälv i helgen, trevligt som alltid. Arrangören Dan har en helt original SM50, och jag (som har en mindre defekt på färgsinnet) uppfattar den som blåmetallic i mulet och skiftande mot turkos i sol... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar