En riktig Boardtrack Indian
Re: En riktig Boardtrack Indian
Har trånat efter det Indian fram navet ett bra tag, bara för hade pengar tänkte jag handla mer men allt utom kran och Navet fanns kvar.
Visst att de som säljer delar kan sälja, bara för man har gård är det skattepengar till Midsommar.1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Idag sa det pling pling i mobil, har trasig rygg och är helt handikappad så köra bil är ej trevlig kämsla. Åkte till för stängde 12,DHL/Schenker parkera rakt utanför tuta tills hon jobba kom ut, förklara och hon hämta och la i bilen. Lycklig men kraftigt stukad, fick son bära in paket, riva upp glatt 7500kr senare tros brukar var bra mycket dyrare.
1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Familen far omkring och man sitter här som ett lik, var bara börja fira Midsommar framför raketsport och Carsos på tv.

Glad midsommar 
Glad midsommar på dig SG.
Dålig rygg och dålig öl, ingen höjdarmidsommar
Men kul att få roliga paket iallafall

Dålig rygg och dålig öl, ingen höjdarmidsommar
Men kul att få roliga paket iallafall
Dålig rygg är fakta, Carlberg svarta är fint
Hoppas du fick bra midsommar med SS440-80. De hade varnat. Idag varnat för regn men var ovant 20c och sol idag kl10, nu 22c 

Tur för Carlsberg att det finns olika smaklökar 
Här högre upp längs Dalälven (västerdalälven) så har bägge midsommardagarna varit fantastiska

Här högre upp längs Dalälven (västerdalälven) så har bägge midsommardagarna varit fantastiska
Ja så är det, vanliga är inte som i Danmark och mycket blaskiga m tyske Sort är ju 6,6% svenska 5,5 vilket smakar mer som en Carlberg ska smaka i min bok
Ja det varit toppen dagar i 3 dagar 

Jag har svårt för SortGuld. Sen tror jag det är nåt skumt med öl man köper i tyska såna där bordershoppar. Norrlands Guld från Tyskland är ju vedervärdigt. Ja alla burköl i flak som man köper hem från Tyskland smakar faktiskt ånk. Om man inte köper de i en vanlig butik då förstås. Fast då köper åtminstone jag flaskor.
Mycket märkligt.
Mycket märkligt.
Carlsberg är det bara som sagt Carlsberg Sort som bara suger för mig, visst flaskor 5% är lätt druckna bara som öl. Tuborg är det bara guld särskilt på flaska. Men som ren smak är bara danmark, är en utan till satser de ruttnar på 7 månader men fan vad goda. Tyska är allt nåt annat, är aldrig under 6% och smakar ej som de ska. Marknad och efterfrågan, köper ej sånt skit längre. Tyvärr har de tagit bort Tuborg Guld 50cl flaska på bolaget, beställ vara och man måste köpa minst 24st. Men min bästa Indianska de har flaska Tuborg Guld, så när man lyck äter tar man såna
Kul att det blev öl diskussion men nu blir det Indian igen. Då jag har fram navet gäller det hittas 28" fälj(vet var ny) och man vill helst ha original men det är ju ej lätt så. ny 28" fälj kostar 3650kr och ekrar lika mycket, så 7300kr ca vilket jag ej har så. Vid lön får man köpa 28" fälj och antiqua som satan. Finns hjul på Ebay de ligger på 25000-30000kr den hem dvs finns inte.

Kul att det blev öl diskussion men nu blir det Indian igen. Då jag har fram navet gäller det hittas 28" fälj(vet var ny) och man vill helst ha original men det är ju ej lätt så. ny 28" fälj kostar 3650kr och ekrar lika mycket, så 7300kr ca vilket jag ej har så. Vid lön får man köpa 28" fälj och antiqua som satan. Finns hjul på Ebay de ligger på 25000-30000kr den hem dvs finns inte.