Var en 1926 HD B Peashooter körbar till salu på aktion sen en vecka, klicka många boxar för mig, skulle gå hårt för den, sen missar man slutet och missar hela sen se 79000kr och ångesten är fruktansvärd, hade lätt tagit skit lån och bjudit mer än det alla dar i veckan. Piss!
Bara se bilder osv fy fan...
1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Har fortsatt handla nät man har lite pengar, i växel låda fäste sitter en gjuten mutter för kunna spänna/och hålla kvar växellåda, har undvikt den i bra tag för de är dyra och jag köpte en för några år sen, den var fel gäng. Jag hoppas verkligen att den passar som den ska.
Min ram är race eller nåt för den har DL750 bak och resten 1926 Peashooter, växellåda fäste är original, hela den odealen är bakåt i tråden men om byggnad är gjord för väldigt länge sen med tanke på patina, var säkert för Harley DL är kraftigare än 1926 hjul Peashooter. Fick ju hem ibland allt annat, men låg kvar i lådan så missa den när man hade ut saker. Får pilla ur den ur den väl tejpade plast behållaren om rygg håller sen.
För x antar år sen minst 3år sen köpte jag ett 1926 Harley Peashooter växellåda hus.
Sen köpte jag ju en hel växellåda så denna var tänkte sen till min C 500cc Peashooter. Har köpte axlar mm för få ihop den, men hitta inte en fäste bult helst original, så en dyker upp var bara köpa.
114kr kanske dyrt för en sån bult, men såna brukar kosta mycket mer, så fynd typ.