Efter stått i baksätet i 2 dagar, stålsatte man sig för ingen barn hjälp att nya NV motorn in men hjälp av pirra, jag vet att jag kommer få betala för det hela.
Frågan dock är hur svårt det är att få tag på kick.
Måste försöka hitta en kick till nya så man kan känna på den och rotera den eller inte. Mycket bättre än första motorn i delar jag köpte.1930 Nymans Verkstäder Rajah
Re: 1930 Nymans Verkstäder Rajah
1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Re: 1930 Nymans Verkstäder Rajah
hur bra är nya motorn, ser redo för få fart på?
Re: 1930 Nymans Verkstäder Rajah
Nja, den gick att dra runt. Ingen mer än så.
1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Re: 1930 Nymans Verkstäder Rajah
frestar det ej att kolla gnista och se om liv?
Re: 1930 Nymans Verkstäder Rajah
Jo det är det men inte heller prio 1 just nu i Grässklippar helevete 50000kr för det skiten.
1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Re: 1930 Nymans Verkstäder Rajah
Bara för man höll på med NV5, så var man tvungen kolla 1928 motorn.
Drog runt drevet som en dåre inte ens ett yns av någon växel hoppa i, den i delar blir nog att ha isär denna med. Fan kan man säga.1st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....