En riktig Boardtrack Indian
Re: En riktig Boardtrack Indian
Har ju blivit helt stå i Indian Hedstrom lägret. Så hitta denna på Ebay Usa, då börja man fundera. Just 1935 Schwinn en Black, de var då bara som cyklar vissa med motor upp till 200cc innan WW2.
Dock var dessa 18" med ballong däck, det går ju ej. Minsta original Indian är 19" man vill helst ha 28" som racers hade. Blir förlänga bakram med växellåda fäste och nytt nu ovan som är längre. Visst en del kanske tycker ombygged av Schwinn ram är helgerån, men i detta 35000-40000kr eller 6000kr och lite bygg i jämförelse. Sen har ju en modell B dvs 688kubik är ingen racer maskin så.2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Re: En riktig Boardtrack Indian
Till nåt helt annat då väder just nu inte passar ute meck så blev inne planering och bära ner saker man böka upp vid Översvämning. Så man söker på lyftar allt ifrån hydrauliskt och till mc till moped lyft vid dricka. Minst en till lyft. Sen i fd garage i huset, kommer det bara bli Indian-Harley.1 Husqvarna bara.
Sen måste jag börja tömma mitt 2 bils garage som är allt annat ifrån källare och lada och full bökat på ena sidan. Längst ner/in vill jag ha lyft för andra mc med.2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar