Vad har hänt med blocket?
Vad har hänt med blocket?
Fatta ingenting...skulle kolla på lite gammelbils annonser men.
Re: Vad har hänt med blocket?
Blocket är helt förstört
Är inte många som lägger annonser där nu. är mest företag på veterans sidan nu
2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type samt DBS Sport. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Brukar kolla classiccars.se men där e det mest
ointressanta bilar för en lite tunnare plånka...
Missa en skaplig Customline 56 med rak6 lite ytrost
och delfixad inuti...fint motorrum...renoverad motor..
dyker nog inte upp nån fler för 100t i det skicket.
ointressanta bilar för en lite tunnare plånka...
Missa en skaplig Customline 56 med rak6 lite ytrost
och delfixad inuti...fint motorrum...renoverad motor..
dyker nog inte upp nån fler för 100t i det skicket.
Jag tycker Blocket är bättre än förut.
Bara det att man nuförtiden kan välja motorcyklar äldre än vad-man-nu-vill istället för allt äldre än 1980 gör mig positivt inställd.
Bara det att man nuförtiden kan välja motorcyklar äldre än vad-man-nu-vill istället för allt äldre än 1980 gör mig positivt inställd.
Med tanke på hatet på Facebook att de ej tar det på allvar. De kan ha kvar att man kan ställa in exakt år, annars återgång helt. Blocket som företag måste inte gå nåt vidare beroende på denna uppdatering.
2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type samt DBS Sport. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Det går tydligen inte att backa tillbaka till det gamla hörde jag när de intervjuade någon från Blocket på radion. Nu får man leva med detta och försöka att anpassa och vänja sig. Frågan är hur många som orkar göra det, inte jag iaf. Det är så rörigt och plottrigt att jag inte ens tänker ge det en chans. Och förut satt jag mer eller mindre dagligen på Blocket. Synd.
Jag vet inte om det blev så illa som alla vill påstå, Jag saknar att kunna ha alla fordon i en slösökning samt hur det funderar med att välja var man vill söka och det var ju förstört redan på en förra versionen.