<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eftersom jag märkt att vi nu är några stycken som skruvar med den helkultiga MCB-produkten Scoterette funderar jag på om det kunde vara kul att även organsiera sig lite. Inget avancerat, bara typ en mailinglista eller så för att utbyta erfarenheter och kanske samköra till träffar. Vad tycker ni? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sulor: Jag har fyra nya "sulor" till Skoterett.
Följde med vid en bytesaffär hos en Cykelhandlare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->både jag å alabamamunnen har varsin så ni kan nog räkna med oss med min är dock plåtren fn. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg här att Skoterett mekarna, letade efter små bakdrev. Var hos Rösebäckens cykel och motor i går, det fins 24 kuggars bakdrenv i travar. Enda är att man får borra upp hålen till 7 mm så passar dom. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om ni ska träffas så lär det ju bli en hel del åka ...
snacka om utspridda över Sverige <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo men doktorn och alabamamannen kan ju i allafall träffas och åka scoterett sen är det ju lite spridda skurar <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...