Crescent Scooterette 1964

Användarens profilbild
JanneHagnell

Crescent Scooterette 1964

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, nu säljer jag min Scooterette som blivit en följetong här på forumet!
Det är en vit 64:a som i princip fungerar, alltså hon startar och går men gillar inte varma dagar (ånglås eller möjligen toppackningen igen). Nytt: tändspole, konding (bil), brytare, packbox tändsidan, kolvringar, bränslekran, flottör, handbromsvajer, utgående drev på motorn.
Bytt: cylle (pluggad original), topp, avgas inkl krök. Dessutom är tanken rengjord inuti och nytt bensinfilter monterat.
Moppen är i slitet bruksskick: Renovera eller kör som den är.
Ettan hoppar ibland vid belastning och hastighetsmätaren la av idag. Originalstödet saknades så det sitter ett cykelstöd på just nu.
Jag vill ha 4800kr, hämtas i Alingsås.
BildBild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just det, ni kan PM:a, maila eller ringa:
janne.hagnell@telia.com
0702-616784 <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->What? Inte ger du väl upp.... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo, som jag skrev i projekttråden så har det inte blivit mycket kört på sistone och därmed har Scoteretten blivit mer och mer ett dåligt samvete. Nu går hon visserligen hyfsat men ursprungstanken, att min fru skulle ha den till jobbet, har vi ändå lagt ner då man inte vågar parkera en så kultig gammal moppe där hon jobbar. Det stället var ökänt för några år sedan för att tjuvar åkte dit med lastbilar och tog cyklar enligt beställningslistor... :evil:
Ofta när jag ska ärenden på stan ska dessutom barnen med och då får det bli cykling för alla eller bilen.
Men jag har min Schsrova liggande på hyllan och väntandes på att få en moppe byggd runt sig... :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det går för sig att komma med ett bud, också. Jag tar inte illa upp, jag svarar bara ja eller nej... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OK, inte såld på en vecka så då gör vi ett frest till med lägre pris. Annars får den vara kvar...
3900kr!!! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar