Brytarspetsar till HVA Flinta; Med eller utan pinne?

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Matte

Brytarspetsar till HVA Flinta; Med eller utan pinne?

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska beställa nya brytare och konding till moppen och har sett att det snackas om brytare med pinne (som verkar finnas) samt brytare utan pinne (utgången produkt)...
Kan jag beställa brytare med pinne, och utan för mycket arbete få dit den???
Eftersom detta med/utan pinne gör mig lite förvirrad tänkte jag använda en livlina och fråga publiken... Vad är det som gäller? <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lelles har bägge sorterna <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken man ska ha märks när man tar bort dom

Brytare utan pinne då sitter pinnen fast i tändplattan
Brytare med pinne då sitter pinnen i ena delen av brytarna <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skruva bort gammla pinnen som sitter i tändplattan och köp med pinne, för den ändå sliten. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, skruva bort pinnen men du får nog borra upp hålet lite så att den nya brytaren går ner ordentligt. <!-- </EdIndex> --></div>
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OK, Tack :offtobed: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det med pinne och denna är sliten går det även att köpa en särskild brytare som har en tapp som är avsedd att sättas i ett något uppborrat hål i Stefaplattan. Kör själv en sådan på min Flinta. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar