<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte den blekaste aning!

Det är väl ett av de tydligaste sjukdomstecknen i den här hobbyn: Man samlar på sig massor med bra-att-ha-saker men bara med tonvikt på de tre sista orden...

Sedan brukar min svärfar alltid säga "har man grimma får man häst": Man börjar med några delar och vips har man en moppe eller cykel (eller bil...

) utan att fatta hur det gick till (för att inte tala om hur lite familj och vänner fattar...) [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img]
Arkeologvinkeln har jag nämnt tidigare och även om min kollega som jämförde med att öppna en pyramid nog mest skämtade så finns det likheter: Tänk att veta att just den här lilla hylsan, bromskonan eller vad det är, kanske inte har setts av en levande människa sedan den monterades i Schweinfurt för 20-30 år sedan!:headbang:
Sedan är det inte minst utmaningen att få ihop ETT fungerande nav, det kan jag tänka mig att ha ligganden på hyllan och bara mysa när jag ser och veta att under den lite rostaiga och slitna ytan döljer sig välsmorda, tyska kvalitetsprylar. <!-- </EdIndex> --></div>