Stefa tänddelar/tändsystem samt utanpåliggands tändspole

Amarace

Stefa tänddelar/tändsystem samt utanpåliggands tändspole

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Behöver Stefa tänddelar, eller helst ett komplett fungerande system, alltså tändplatta med tändspole, kondensator och brytare samt ljusspole.

Ska vara till Ilo.

PM:a eller maila om ni har något, behöver egentligen flera tändspolar minst. (mail: amarace(a)hotmail.com )

Eventuellt söker jag en utanpåliggande tändspole, märke är inte så noga, hade isåfall tänkt göra om till utanpåliggande tändspole på en Ilo.

Om nån vill byta till sig nåt så har jag b.la en fläktkyld cylinder med topp (den lilla alltså) till Sachs utan plugg, nån puch förgasare, nån halvkomplett Bing förgasare till Husqvarna flinta, även nån ENcarwi till Flinta. Hr även ett gashandtag till en Saxoped (kanske raketarna hade samma? Gasvajern går ut på sidan in mot styret), säljes även annars. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror jag har nån sån tändplatta med utanpåliggande tändspole. vet dock inte om dom funkar. Pm:a mig ett meddelande så ska jag skicka en bild. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar