<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hade faktiskt en ny crescent 1256 champion när jag var 15 då tyckte man inte att det var nåt i jämförelse med e-typen..men gissa om jag ångrar idag att jag sålde den
kan nog tänka mig att köpa en igen till samlingen om tillfälle ges... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej ni talar om 1256 champion köpte en idag till kanonpris dock utan varvräknaren samt baklyset för en spottstyver då menar jag billigare än en compactbuske hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Hej ni talar om 1256 champion köpte en idag till kanonpris dock utan varvräknaren samt baklyset för en spottstyver då menar jag billigare än en compactbuske hälsn cobra
Dessutom va den rackarn här i Uppsala och köpte den, ovanligt kompletta moppen. Hoppas du kom hem ordentligt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm... verkar ju som en del har hur mycket tur som helst stoppar huvet i påsen så det inte syns hur avundsjuk jag blev... priserna på mopparna nere hos dig verkar ju ha förkrigspriser <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack för att man fick se dina pärlor Tompa det kom snö igen i salatrakten men det gick bra hem med hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jasså tompa du släpper in sådana prispressare på byn
den moppen hade nog mått bättre av lite norrlandsluft <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hadde jag vetat om den moppen, så kanske jag vart intresserad, men jag måste försöka bli av med några först, DBS moppar, en sport och en panther, och jäntans zundpact står också ivägen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo ibland fär man ju faktiskt lite platsbrist
men jag går lite för ofta efter parollen...bara en till...
jag har ju bara 7st moppar...måste jämmnas ut till 8 st så småningom <!-- </EdIndex> --></div>