<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det svarta fältet på min sadel går ner därframme helt men ska det inte
sitta en sadel där det svarta slutar vid sittytan ovanpå?
Kanske taskig beskrivning men jag tror ni fattat...
Detta gäller min raketmoped från 1961 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror som du pangerva att den blivit utbytt - ska kolla om jag inte
kan skaka fram en originalsadel att lägga på hyllan för jag har lite ideer
om att kanske pimpa mitt raketarsele, jag har börjat skissa lite på det för
det vore kul att göra en "makeover" och få den som jag körde 1974.. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:Jag tror som du pangerva att den blivit utbytt - ska kolla om jag inte
kan skaka fram en originalsadel att lägga på hyllan för jag har lite ideer
om att kanske pimpa mitt raketarsele, jag har börjat skissa lite på det för
det vore kul att göra en "makeover" och få den som jag körde 1974..
Nyss var det plastmoppe men vad skall detta bli
Jag tror det behövs lite medisin.
Ibland när jag varit sjuk och tror jag är frisk så insjuknar jag igen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:oops: Jadu Conrad - det är ju alltid kul att återuppliva ungdomens glada
70-tal,
har ju bara en att sätta tänderna i just nu men håller på att skaffa lite utbytesdelar
så att moppen får rätt stuk, men hittar man ej tex bakskärm så får man väl ta fram
vinkelslipen för tur är ju att förr eller senare så kommer det ju ut någon bakskärm
på Tradera...
Just nu funderar jag på att förlänga framgaffeln - vad tycker du Conrad? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De e bra med en vinkelslip och svets.
På min ungdomsmoppe en modell före raketen från 57 hade jag Monarks gaffel och blanka stänkor och flakamotor. Dessutom riktig fjädring bak, förlängda Krejdlerfjädrar. Men jag hade Puch sadel.
störtbåge med två cykellampor som kallades tvålkopp, platta fram och bak. <!-- </EdIndex> --></div>