Bild på kopparfärgad Compact sökes
Bild på kopparfärgad Compact sökes
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har sett bilden någonstans på forumet men nu hittar jag den inte. Compacten är riktigt jäkla fin och står (om jag inte minns fel) vid något träd och jag tror det fanns någon annan moped med på bilden också. Kan vara bild från någon moppeträff eller mopperally. Är det någon som känner igen detta tro? Jag vill ju se den igen
<!-- </EdIndex> --></div>

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag förmodar att det är lacken bärnsten du söker, men det fanns även Guldorange lack på Compacterna.
Lägger upp lite bilder som jag hittat på nätet under åren:
BÄRNSTEN COMPACT 1252

BÄRNSTEN COMPACT

GULDORANGE COMPACT 1247

GULDORANGE COMPACT 1248
Lägger upp lite bilder som jag hittat på nätet under åren:
BÄRNSTEN COMPACT 1252

BÄRNSTEN COMPACT

GULDORANGE COMPACT 1247

GULDORANGE COMPACT 1248

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hasse1 - Okej! Du är i Umeå eller?
Jag fick för mig att du sökte bilden för att se färgen, men då förstår jag.
RoRRe- Det finns 5st "vanliga" Compacter + 2st CS Compacter + Golden Champ + 1203 med Morinimotor alltså 9st Compactmodeller eller varianter med Compact ramen.
http://www.raketsport.com/compacten.htm <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe- Det finns 5st "vanliga" Compacter + 2st CS Compacter + Golden Champ + 1203 med Morinimotor alltså 9st Compactmodeller eller varianter med Compact ramen.
http://www.raketsport.com/compacten.htm <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Japp, jag är på Umeå sjukhus och blir nog här till efter helgen
Jo det är färgen jag är ute efter men den där bärnstensfärgen ser ju fin ut. Volvo har ju en fin färg också "saffran" men den är ju inte orginal på en Compact förstås.Raketsport skrev:Hasse1 - Okej! Du är i Umeå eller?
http://www.raketsport.com/compacten.htm
Japp, jag är på Umeå sjukhus och blir nog här till efter helgen

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Allvarligt är det väl inte men nog så besvärligt (har varit). Jag får väl se om det dyker upp fler bilder
Hade varit kul att komma ut till er där i Hörnefors en sväng men jag vet ju inte hur det skulle gå till, jag kan ju inte Umeå det minsta om man säger så. <!-- </EdIndex> --></div>

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jo jag vet var det ligger, vi brukar stanna till och äta där när man har vägarna förbi. Nu hotar dom med skitväder och då är det inte lika kul att vara i farten men jag ska ta mej en funderare. Tack för inbjudan i alla fallRaketsport skrev:Du är välkommen att hälsa på.
Hörnefors ligger vid E4'an, 2,7 mil söder om Umeå. När det börjar kännas vanskligt att tända en cigg så har du kommit fram
Jag kan pm'a adressen om du vill kika förbi.