Orkeslös
- JanneHagnell
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jo, men även jag kan tydligen köra fast ibland, man blir vä'l hemmablind
<!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Låter som en saga, Tompa är väl rätt erfaren skruvare...? [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img]
Även nya grejer kan det ju va fel på..
eller plocka fram rullatorn..
Jo, men även jag kan tydligen köra fast ibland, man blir vä'l hemmablind

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror jag har hittat lösningen till mitt problem nu...
Ett par Boatian står å smittar med jämna mellanrum

Nädå, men problemet hittat iaf. Det var brytarna. Vet inte hur dom har kunnat flytta på sig men det var ganska litet avstånd. Efter en liten justering gick den som ett skott igen
<!-- </EdIndex> --></div>
Ett par Boatian står å smittar med jämna mellanrum

Nädå, men problemet hittat iaf. Det var brytarna. Vet inte hur dom har kunnat flytta på sig men det var ganska litet avstånd. Efter en liten justering gick den som ett skott igen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Äntligen har jag hittat felet.............
I botten på sachs/bingförgasarna sitter det en aluminiumpropp och tätad med en fiberpackning.
Efter ett antal demontering och återmonteringar så har den fiberpackningen blivit nästan lövtunn.
I den gängan kommer bensinen från flottören ner via munstycket,
vad händer när proppen täpper igen halva det hålet,
jo moppen dummar sig och får inte soppa så det räcker till fullgas.
Nu sitter det en tjock packning på proppen och jag har åkt ca 5-10 mil idag och testkört, inga problem moppen gör ca 70 och axar fint
Fan hela våren och halva sommaren åt helvete för en liten fiberpacknings skull. <!-- </EdIndex> --></div>
I botten på sachs/bingförgasarna sitter det en aluminiumpropp och tätad med en fiberpackning.
Efter ett antal demontering och återmonteringar så har den fiberpackningen blivit nästan lövtunn.
I den gängan kommer bensinen från flottören ner via munstycket,
vad händer när proppen täpper igen halva det hålet,
jo moppen dummar sig och får inte soppa så det räcker till fullgas.
Nu sitter det en tjock packning på proppen och jag har åkt ca 5-10 mil idag och testkört, inga problem moppen gör ca 70 och axar fint
Fan hela våren och halva sommaren åt helvete för en liten fiberpacknings skull. <!-- </EdIndex> --></div>