Nytt svenskt rekord månne?

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så jag missade bara på 2 :shock: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det var inte illa det :D du får ett tröstpris..rundtur på doktorns avdelningar dvs. följa med på ronden med avslutning i kaffestugan :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om han hade använt takräcket så blev det 20 till :) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det hade nog gått in betydligt mer :wink: slarvade även lite vid paketeringen. Men det var släpet som tyngde ner så mkt. Jag blev tvungen att demontera stödhjulet för det skrapade i backen vid gupp..så jag fick ge upp innan jag hunnit utnyttja takräcket å framsätet.. <!-- </EdIndex> --></div>
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var ingen dåling samling det samlat länge eller haft tur och kommet över ett parti?

mvh victor <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä ingen tur här inte..flyttar bara ngr av prylarna till ett bättre garage. <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men hur e det med vårdgarantin, på våra inrättningar här så skall man få vänta max 3 månader innan man fått hjälp :) :) :) <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->... och högkostnadsskyddet? <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom där är på väg till långvården & där gäller inte garantin :nod: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Precis :wink: Hopplösa patienter med för mkt saknade kroppsdelar, å i allmänt dålig kondition måste vänta på donatorer. Å det går ju inte att operera innan donator finnes..
mvh/Dr <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar