SM 50

Alabamamannen

SM 50

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle behöva få tag i en baklykta & ett framskärmsstag till en SM 50...inte det lättaste kanske men... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är det du behöver av baklyktan?
Fäste har jag nåt över.
Pottor håller jag på att tillverka.
Glas finns nya att köpa
Kromringen är svår att hitta fina ex av.
Lampdelen har jag en ide om nytillverkning, men hinner inte riktigt med. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->köper ju gärna ett lyktfäste av dig Tompa om du harett över 8) skulle behöva ett till nästa vinters e¨typeprojekt :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:köper ju gärna ett lyktfäste av dig Tompa om du harett över 8) skulle behöva ett till nästa vinters e¨typeprojekt :wink:
Jag hittade ju ett i Sundsvall, med tillhörande bakskärm :wink: Men jag va ju där på morron också :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Re: SM 50

Inlägg av dr.novolette »

Alabamamannen skrev:Skulle behöva få tag i en baklykta & ett framskärmsstag till en SM 50...inte det lättaste kanske men... :roll:
hade en SM50 på G i pajala kommun junosuando jonas tror jag killen hette men det var en som började bjuda över hela tiden sen hörde jag inte av killen ngt mer.. vem kan d ha varit :roll: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha-ha Tompa har nog gissat att du åkte hemifrån tidigt.. :wink: får försöka komma iväg tidigare nästa år :oops: nåja är du sugen på att sälja fästet så har jag ju intresse av det 8) i såfall pm a mig vad du vill ha för det.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Alabamamannen

Re: SM 50

dr.novolette skrev:
Alabamamannen skrev:Skulle behöva få tag i en baklykta & ett framskärmsstag till en SM 50...inte det lättaste kanske men... :roll:
hade en SM50 på G i pajala kommun junosuando jonas tror jag killen hette men det var en som började bjuda över hela tiden sen hörde jag inte av killen ngt mer.. vem kan d ha varit :roll: :wink:
Fick ett mail av herr Jonas om jag ville köpa hans E-type (visade sig vara en SM) mistick_yes.gif .Bad honom skicka bild & när jag såg att det var en SM så ringde jag upp direkt.Han ville ha 4000:- men jag bjöd 3 & det godtog han & affären var klar.Det är ingen pärla men ändå ett ganska lågt pris för en SM tycker jag.Så var den gode Doktorn fått överbjudning ifrån vet jag inte :roll: .Kanske i :snooze: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jasså det var du he he.. :D (vem annars kanske grannen då) :D
Ja detta var riktigt jävla konstig historia. Man skulle kunna tro att jag sover men. Han mailade mig å erbjöd mopeden å jag lämnade mitt bud men sedan ändrade han priset å sade att han hade två budgivare över mig. Så mitt slutliga pris blev 4000kr jag sa att det är OK men att jag ville ha ngr fler bilder innan jag åker upp till honom för det är ju rätt långt. Det skulle han fixa sen hörde jag ej av honom trots mail..mysko :roll: Som tur är så har jag sparat hela våran (jonas å min) konversation pm:ar den till dig så du kan läsa. Då slipper du tro att jag tar saker ur luften..Sedan är jag ju glad att den hamnat hos en kompis å en genuin samlare :D dessutom ska du veta att jag frågade två ggr om det var du (namn samt ort) som var en av budgivarna bara för att inte "krocka" med dig :wink: men det sa han att det inte var :roll: ..läs å begrunda kompis :roll:

No hard feelings å grattis till affären! det blir väl SM tema snart fast min e jäkligt långt bort..(det var därför jag var intresserad av den) <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan du inte lägga upp en bild på skönheten i fyndskicket. <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

tompa skrev:Kan du inte lägga upp en bild på skönheten i fyndskicket.
Ok Tompa,härkommer ett par bilder:
Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade 2 st i garage idag hos en kille den ena skulle han ha kvar och den andra ev säljas <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar