Men han har vissa godingar kvar
Lite småfynd
Lite småfynd
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Killen som jag hamnade hos när jag köpte Tomahawken hade tydligen varit med i nån tidning angående mopeder. Han hade då ett 30-tal moppar. Nu var det bara några kvar, han har tydligen börjat sälja av samlingen. Totalt under alla år trodde han att han måste ha haft runt 100 st...
Men han har vissa godingar kvar
Jag va bara tvungen å knäppa lite.
<!-- </EdIndex> --></div>
Men han har vissa godingar kvar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä du Bryggaren, jag tror han skulle ha dom där kvar. Den vänstra av dom blå på bild 2 hade han fått ärva av sin morfar, så den skulle han absolut inte sälja.
Zundappen va en 51:a tror ja han sa
Den där lilla moppen eller vad de nu e på bild 3 ska vara en som har suttit på en karusell. Det satt tydligen en motor på den oxå... <!-- </EdIndex> --></div>
Zundappen va en 51:a tror ja han sa
Den där lilla moppen eller vad de nu e på bild 3 ska vara en som har suttit på en karusell. Det satt tydligen en motor på den oxå... <!-- </EdIndex> --></div>