Raketaren skrev:vi får hoppas kvallan på prylarna blir bättre, när klagomål läggs fram
tror ju oxå att vi kommer att behöva nordscand mfl reservdelsförsäljare för att komplettera våra åk dom nya fina original NOS-delarna blir ju oåtkomliga i pris på tradyra, blocket mm, för en vanlig knegare med dålig lön som exvis mig själv..
Ja ja ja, det går väl ingen nöd på dig Raketaren
Tänk på stackars mig som bara blir magrare och magrare har ju tappat 15 kilo sedan i januari men jag är lika glad ändå <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm låter som du slutat äta pangerva månde det sparas till nån värstingmoppe tro eller så går moppen din så illa att du får springa brevid då rasar ju kilona av fort <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:vi får hoppas kvallan på prylarna blir bättre, när klagomål läggs fram
tror ju oxå att vi kommer att behöva nordscand mfl reservdelsförsäljare för att komplettera våra åk dom nya fina original NOS-delarna blir ju oåtkomliga i pris på tradyra, blocket mm, för en vanlig knegare med dålig lön som exvis mig själv..
Moppeåkandet bland ungdomar håller på att bli en klassfråga , ensamstende föräldrar vill nog inte lägga ut 5000+ på ett moppekort... <!-- </EdIndex> --></div>