Bingförgasare 17mm

RoRRe

Bingförgasare 17mm

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en bing 1/13/6 som jag köpte för ett litet tag sen. Men jag vet inte varför ja köpte den egentligen så jag skickar den vidare, jag byter den mot en semesterpeng istället :)

Komplett med trottel, flottör å allt som behövs.
Kan även skicka med ett sprillans nytt ställbart munstycke....

Får jag 1200:-...
Bild Bild Bild <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför står det 17mm i rubriken ? <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra fråga.
Är det det 13 står för i beteckningen?

Är det en 13 mm istället då kanske. Det tänkte ja inte på när jag köpte den. Jag gick bara på rubriken när jag köpte den, då stog de oxå 17. typiskt :) <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eligt bilden ser flänsen krokig ut. :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hm, det går ju inte bra för mitt lag nu då.
Än så länge e de 2 fel. De e kanske nån som upptäcker nått mera snart oxå :oops:
Ja kanske får försöka slipa lite försiktigt så den blir plan, fast inte för mycket för då blir den väl för tunn och blir väl de oxå fel :)

Verkar som om det e jag som åkt på det största felköpet :shock: Men det va ju en tilläggstext med märkningen iaf, tänkte inte på vad det betydde... Men nu vet ja. Fast det med flänsen såg ja inte alls och ingen bild fanns det på den heller <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför inte mäta hålet då ?

Jag har sett bing 14 med 4 kantigt hål, passade perfekt till dom tyska 3,5 hk syllarna till flakor och cp snurrorna.
Jag kan vara intr av den där men inte till det priset, och när den dessutom är lite skev i flänsen, så måste den bli oförskämt billig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Kirre

Inlägg av Kirre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har pm :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar