<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då har man släpat in skrutten till garaget, börjar som vanligt med det viktigaste, kollar hur mycket motor som ryms!
EKFen passar perfekt japanmotorn inte helt bra
Så nu är det bara resten kvar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D kanon med flera compacter som tar form blir det med 80cc cylinder på ekf eller blir det en japp på den <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul med fler Compacter i trakten! Kommer säkerligen bli vass.
Vad har du mer för planer? Original utförande eller? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt Esso!
En till som upptäckt Compaktens förförande former. Blir kanon till sommaren med massor av dessa skönheter i trafik!
Vi får väl ta en duell till våren va?
Har du kollat ditt PM? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser fint ut esso... lorden kommer kanske att få sig en match i från ö-vik då
vad har du för planer på resten av moppen?
en riktigt rå ratbike eller pimpad supermoppe... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D He He, nu får ni lugna er, jag har bara kollat hur mycket motor man får plats med på en compact, har inte bestämt mig än vilken jag ska köra med men det blir en Sachs i alla fall! Moppen kommer att få ny färg å sättas i hop med dom buckliga å krokiga grejor jag har, blir orginalstuk på den. Och det här med Compaktens förförande former är inget nytt för mig har haft just den här i över 30 år så den är rejält plågad! fins nog inte en del på den som inte är bucklig krokig eller sprucken . Hoppas på att ha den körbar till vårrallyt! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Testade en annan motor 2-vxl hand med portad 45mm cylle+20mm tillotson förgasare, ser fungerande ut gasaren går att ha rakt bakåt och luftfiltret kan man sätta franför bakskärmen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den sista snurran såg rolig ut, hur f-n får du ihop en gammal Sachs med en Dt cylle?? Blocket måste ju bli tunt som folie innan den går in? Ska bli skoj att se den funka om det blir valet, blir ju lite av en dragrace motor med tvåpet. Powerglide går ju bra på strippen så varför inte <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hittade den här på hallstamopers sida en sachs med honda 45mm cylle och högkomp topplock och bing 20 med jamarcol trimpipa.
jag tror att det komer att röra på sig bara bra för esso med compacten kör med honda cylinder
Helt rått stuk på motorn med honda cylinder <!-- </EdIndex> --></div>