Puch-raket

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2974
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Puch-raket

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har fått rätt bra snurr på raketarslet... Egentligen hade jag velat ha en Zündappmotor men just då så hade jag ingen vettig.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5189
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tja kul då det går fort, men jag tycker väl att man ska motormärket som satt där från början... :roll: (fri trimning,självklart..) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2974
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja... jo det är klart, men det var en dålig tvåväxlad en som satt där och resten var väl lite så där det också. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lolalola skrev:Ja... jo det är klart, men det var en dålig tvåväxlad en som satt där och resten var väl lite så där det också. :)
Nu ser det bra ut :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2974
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack! Jag håller på att tvätta tanken, och med lite tur så finns det dekaler kvar där under, men nu tog allt mitt thinner slut så jag får vänta tills måndag. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rätt som det är har det blivit en Thailändsk moped "Puket" :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Inlägg: 3238
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helt rätt byt bort dessa sachsmotorer mot bättre saker mvh cobra :P :P :P :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2974
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, jag misstänkte väl att jag inte var helt fel ute när jag påbörjade transplanationen. Puch-motorn verkar inte ha några problem med bortstötning heller... Men vem vet, en dag när jag kommer ut så kanske det bara står en ram med hjul på golvet, eller så ligger det en ensam motor kvar och resten är borta. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Levve
Inlägg: 1224
Blev medlem: 20 apr 2009, 23:00
Ort: Norrbyn Kilafors. Hanebo socken

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Marodör!!! hate-wall.gif 22_yikes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar