Rykande ilo

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Beng-Ha

Inlägg av Beng-Ha »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en sån. Det är som sagt en styrledsavdragare men man måste fräsa ur den så den kan komma in under remhjulet. Det kan sitta som 17 så det är lätt att förstöra det med en vanlig avdragare.

Förresten så bor jag också i Dalom om du vill svänga förbi å låna... :)

/B <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tackar för erbjudandet Bengt, men vi fick faktiskt undan hjulet med min gamla avdragare som jag gjorde i gymnasiet :D . Ett par frågor bara: Tandremmen var svart, Är den bytt förut då eller?.... Jag trodde att den skulle vara mer åt beigehållet. Är det någon som har ett bra tips för att få undan gamla packboxen, då den sitter utav bara vissla :shock: . <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den svarta remmen är väldigt känslig och måste ha rätt olja. Den vita (som gulnar) är bättre.
Finns ibland på Tradera för någon femhundring eller strax över. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Exakt.... läckande packbox.
Rykandet kan även bero på att blockpackningen sviker mellan vevhus / vxl låda. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar