Toppen

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
ilo55cc

Toppen

Inlägg av ilo55cc »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har man åkt och utvärderat ett tag. Går faktiskt riktigt bra och kan skrämmas upp i ca 60 knyck,räcker gott och väl på en så´n här moppe.
Ett stort problem uppstod häromdagen när tändstiftet flög ur och tog gängorna med sig ur toppen. :evil:Hur går sån´t till? 1 mil hemmifrån. Blev en härlig promenad i solen. Nu är en annan topp monterad och allt verkar
funka som det ska. <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ett: är det en ilo? :)
2: Du kanske har tagit förhårt när du trog åt tändstiftet :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
ilo55cc

Inlägg av ilo55cc »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå det är en Ilo i en Monarscoot. Jag hade tänk att det här skulle hamna under mitt tidigare inlägg om en Monarscoot-58 men jag lyckades tydligen göra fel. Sorry.
Det var nog åldern som tog ut sin rätt på toppen. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om vi nu är på ILO avdelningen. I går kom det ett par trevliga pojkar hit med en låda ILO motorer och genast växer hornen ut på mig.
Jag har en Morini crosscylinder 50 cc, det är skapligt klipp i skrotet och passar på bultindelningen, så få se vart glädjeyran drar iväg. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
ilo55cc

Inlägg av ilo55cc »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut att kunna bli intressant. Själv har jag satt på en puchcylle. <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu får du allt ta bilder och fullfölja projeket Conrad :D

Själv ska jag KANSKE testa med zündapp cylle, men tror inte det, den blir för dyr :cry: Men puch är ett alternativ nu :) är ju samma slag så :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar