<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det fler än jag som fått ett mail med Raketsport som avsändare och med "subject"
An ElfYourself dance for you
Inte fasen vågade man plocka upp det. Har någon annan plockat upp det?
Vad har ni fått då i datorn? Känns ju lite taskigt att inte plocka upp något med Raketsport som avsändare men man vill ju inte få i datorn i onödan.
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!
Hälsningar
Per (pangerva) <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, ja sådär gör dom i Hörnefors varje jul. Ingen fara det är inget spam eller virus bara våra raketsportare som bjussar på sig själva <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaa det nästan gnistrade i virusvarnaren,
sorry men det går inte att öppna, jag har tydligen hög säkerhetsnivå inställd <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man kan beställa muggar inbjudningskort och jul kort med eget motiv på God hjul på er alla <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är inget spam eller virus. Bara ett skämtsamt julmail från oss till alla mopednördar vi hade e-mail till, där vi dansar in julen al´a "Saturdaynight fever" på en amerikansk webbsida.
GOD JUL & GOTT NYTT MOPEDÅR! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer länken om ni vill gå in och kika.
Klicka inte på något, utan låt den mycket seriösa Ingmar Bergman filmen bara ladda upp och starta.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[/b]Det ser bra ut och ett god hjul på er alle sammans där ute i den vilsna moppe värden även till mona och Josefine <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var ju jättefint, tack för den fina underhållningen. Inte visste jag att ni hade dessa danskvaliteter i er. Att katter kunde visste jag dock.
Nu undrar man ju bara hur det kommer att se ut till midsommar? På forumet har man ju kunnat läsa lite om bikinis så jag ser fram emot sommarunderhållningen.
Än en gång
God Jul & Gott Nytt År
Per <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vilken vältränad nissekisse ni har josefin..
fanken ni dansar ju brallerna av travolta i hörnefors ju undrar just hur dansen ser ut till nyår
god fortsättning önskas från ö-vik.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...